tisdag 27 mars 2012

2000 besökare på Trouthunter!

Sedan jag drog igång det här projektet i mitten av Januari har vi nu passerat 2000 besökare på sidan, detta är långt över vad jag hade hoppats på, att vi skulle få dylikt genomslag fanns inte på världskartan. Hur som helst kommer vi att i oförtruten takt att försöka leva upp till namnet fiskare, under vinterna har det inte kommit in så mycket av den varan från team-medlemmarna, men nu är det inte långt kvar innan det är dags att starta fisket uppe i norra Sverige, och då tänker jag framförallt på havsöringsfisket i Lule älv. Detta skall vi försöka att beskriva i bild och text, kanske även med någon filmsnutt...


Från det ena till det andra så är det nu bara fyra dagar innan jag tackar för mig i Skåne och Ängelholm och tar mig hem till min familj i Norrbotten och Boden, ohh vad jag längtar hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar